Anselm gjorde rent bord i det tyske sprintmesterskapet
Anselm Reichenbach er tilbake i solid form etter at han hadde en sykdomsperiode som satte ham utenfor første verdenscuprunde i Sveits. I pinsa vant han både den individuelle sprinten og knockoutsprinten i det tyske mesterskapet. På sprintstafetten hadde han suverent beste etappetid og ga Planeta Radebeul en ledelse de aldri ga fra seg.
Med andre ord virker Anselm å være i rute, og det blir spennende å se hva han kan få til i helgens verdenscuprunde i Sverige! Eks-Oppsaler Konstantin Kunckel tok andreplass ti sekunder bak Anselm på sprinten, og bidro også til at USV TU Dresden tok andreplass på stafetten.

